Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2009 11:11 - Идея за подарък
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 800 Коментари: 0 Гласове:
0



Напоследък ми е много трудно да измислям подаръци и на близки и на не толкова близки хора. Искам да уточня, че не говоря за  подаръци за сватба, т.е. не става въпрос за: "Да помогнем на младото семейство, да си свие глездото".
На близките е трудно, защото вече ги познавам от доста време, знам какво харесват и какво не, а това което харесват вече си го имат. С 2 думи са доста презадоволени.
На не толкова близките пак е трудно, защото явно не ги познавам добре и се предполага, че трябва да се вземе неутрален подарък, което в моя мозък се изобразява като предмент тип ПРАХОСЪБИРАЧКА. Аз лично не обичам такива. Може да са много сладки, красиви и т.н., но са ужасно непрактични. Изпадам в тих ужас, когато трябва да се бърше прах... бррр.
Днес ми хрумна "гениална" идея за подарък - тесте карти за игра със снимки на приятелите, домашните бюбимци, семейството или лични. Подаръкът е съпер - практичен, личен и не трябва да се бърше прах. Сега само оства да намеря този, който ще ми ги напечата :)






Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47210
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол