Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 18:26 - Заложник на трафика
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 742 Коментари: 0 Гласове:
0



Сега седя в офиса и се чудя какво да правя до 19:00, когато ще си тръгна. Боли ме глава! И хич не съм на кеф.

Като служител със стандартно работно време (9:00 - 18:00) поради всеизвестния спек по улиците на София съм принудена да прекарвам в офиса повече от 10 часа.

Ако си мислите, че моя работодател е удоволетворен от този факт - лъжете се. Когато знам, че ще кеся по-дълго в офиса, принципно си позволявам да отлагам работата за по-късно и да се размотавам. В крайна сметка на мен ми плащат за 8 часа, а не за 10. Освен това времето за почивка - презареждане на батериите - намалява и започва да се натрупва една умора, дето прави всичко да е много тегаво.

Да не говорим, че вече не смея да си правя срещи с приятели за след работа, защото уговорките за 20:00 звучат направо нереално. А колко нерви харча докато стигна до центъра - само аз си знам... В случай, че по някакво супер стечение на обстоятелствата се дотътря на време, то неминуемо ще се окаже, че ще чакам поне 30 мин. някой, който е в задръстване.

Никога не съм делила хората на софиянци и провинциалисти, но вчера, когато пътувах към нас, честно казано имах чувството, че съм в провинцията. Пред мен кола от Перник, зад мен TIR (май беше турски, този не се брои, ама к"во прави на южната дъга), един със старозагорска регистрация ме засече (няколко пъти), а някакъв от Плевен караше в насрещното и се опита да ме изтика от платното, за да не го отнесат... И всичко това ми се случи в рамките на 30 мин. докато се прибирах на полусъединител по Околомръстното.

Живота ми минава по задръстванията на София, затворена в кола или автобус. Живот ли е това?





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47207
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол