Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2007 18:07 - Синята, зелената и жълтата кофа
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2925 Коментари: 5 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нямам нищо против да събирам отпадъците разделно. Аз кофа пред дома си нямам. Нито синя, нито жълта, нито зелена, нито сива.

Пробвах, преди няколко месеца. Така и така боклука си го возя редовно до офиса или го връчвам на гостите, като си тръгват.

Имах 2 торбички - биологичен боклук и това което влиза в цветните кофи. Вярвайте ми не беше лесно, но аз чинно сортирах и сортирах и си мислех, че правя нещо за природата и за бъдещето на планетата Земя.

Не щеш ли един ден, как така се случи, че докато се мотках с колата из разни тесни софийски улички не попаднах зад една боклукджийски камион. И що да видя? ... да не е за вярване, но и синята, и жълтата, и зелената кофа бяха изпразнени в този камион. Съзнанието не можа да приеме факта, че това се случва и реши, че сигурно това е специален камион, който има 4 отделни контейнера и със система от лостове или по-сложна апаратура разделно събраните отпадъци си остават разделени.

Вярвам в добрите намерения и позабравих видяното.

Не щеш ли след ден-два по ТВ-то даваха репортаж за софийска улица, която плува в боклук. Оправданието на сметоизвозващата компания беше, че те не отговаряли за цветните кофи и това било задължение на не-знам-коя-си фирма.

Притесних се!

Има ли такъв суперски боклукджийски камион с 4 отделни контейнера?


Тагове:   кофа,


Гласувай:
1



1. norman - ниема такъв камион
16.11.2007 19:32
всички боклуци се слагат заедно и после роми и ромки пепеляшки го разпределят и сортират ръчно...и аз много се изненадах, но това е положението.
цитирай
2. анонимен - Да, разделянето се случва
16.11.2007 20:35
от ромите на шареното сметище! :))))
цитирай
3. oblivion - И аз..
16.11.2007 23:26
и аз това забелязах...боклукът се изхвърля в един камион...Няма такива супер-камиони. Хубава работа, ама българска.
цитирай
4. verad - аз това го подозирах
20.11.2007 22:36
... но не мога да разбера, защо ме облъчват всеки ден с реклами колко дървета ще спасим, колко ток ще спестим и т.н. Мразим да ме правят на идиот.
цитирай
5. gabriellka - Всички боклуци от контейнерите за ...
23.04.2011 12:46
Всички боклуци от контейнерите за разделно събиране се субират от един камион, с който се закарват до специална сепарираща машина (действието у нас се извършва от хора), където отпадъците се разделят отново в много повече категории и много по прецизно. Така че като не си изхвърляме битовите отпадъци в цветните кофи наистина помагаме на планетата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47221
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол