Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2007 10:17 - Да си изхвърлиш фаса върху предното стъкло...
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2172 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... на автомобил, който е спрял на светофар.

Е, това ми се случи вчера към 20:00 на кръстовището на кв. Хладиълника.
Някакъв тип реши, че е най-подходящо да пресича кръстовището, точно когато на мен ми светна зелено. Да беше тръгнал, когато на него му е зелено щях да го изчакам и нямаще да му свирна да се разбърза при изнасято от платното. Но не, ядоса се и си метна цигарата, върху предното ми стъкло. Тя се изтърколи и спря върху чистачките.

Не искам да го коментирам, вече нямам сили и нерви.

Предишния път пак на едно кръстовище, тоя дето беше стрял до мен си изхвърли фаса през прозореца и ако не ми беше затворен прозореца (беше лято), щеше без никакво усилие да ми го метне в колата.

И понеже явно е нормална практика да замеряш коли с неизгасени фасове, аз питам: Какво може да се направи в такава ситуация? В крайна сметка някой се опитва да ми навреди на движимата ми собственост. От др. страна се сещам какво ми каза един съсед,  чийто мръсен канал в банята се изливаше върху нашия таван (ако горе се къпе някой - ти влизаш в банята си с чадър):

Абе жена и да ме съдиш, не забравяй, че сме в България!



Тагове:   стъкло,


Гласувай:
0



1. whay - ....:))))))))
30.10.2007 10:47
теб май те преследва лошия късмет...
цитирай
2. lambo - Имам и по-кошмарен случай
01.11.2007 10:55
Поканиха ни наши познати, да отидем с тяхната кола на пазар в Хисар.
Ние живеем в Карлово.
Преди да седна моя приятел извади пепелника на колата, пълен с угарки и го изтърси, ТОЧНО на средата на тротоара
"КАКВО ПРАВИШ" - шокирах се аз
"АМИ ТИЯ МЕТАЧКИ ПО УЛИЦИТЕ ЗА КАКВО СА" - отвърна ми той спокойно
"ТОЙ ВИНАГИ ТАКА СИ ИЗХВЪРЛЯ ПЕПЕЛНИКА" - допълни жена му
цитирай
3. verad - За Софиянци
16.11.2007 17:14
... ако имат път и минават през Черни връх и България. Точно там където ако идваш от Хемус и правиш ляв завой и тръгваш по бул. България към Бояна (да, бе точно срещу входа на МакДоналдс ама в обратната посока) можеш да погледнеш към трамвайната линия, точно до бордюра и да видиш метачката дали ги е събрала.

Уфф, не знам дали ме разбрахте, ама там е голяма гнусотия. Човек би си помислил, че има пухчета от тополите посред зима.
цитирай
4. axiom - :))
17.11.2007 08:40
много свежо пишеш. браво!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47191
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол