Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2007 10:50 - Държава да започне да си върши работата
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 828 Коментари: 0 Гласове:
0



За пореден път днес получих в пощата си призив за портест срещу поредните бетонни чудовища в Рила и Иракли. Да си призная не съм виждала с очите си какво се случва нито на Иракли, нито на Паничище, не съм и чела др. гледна точка... но ме стяга сърцето, защото имам лошото предчувствие, че ако не се обърне внимание навреме ще стане като в Банско - Една голяма бетонна септична яма...
Никой не го харесва или поне тези, които знаеха какво беше там преди 3-4 години. Аз бях за това да се направят писти и да се построи лифт, за да може местните жители да имат работа... но проблемът в BG, е че веднъж изтървеш ли духа от бутилката (разбирай: Терен за бизнеса да направи бързи пари), после не можеш да го върнеш обратно. За съжаление в BG първо се действа и после се мисли. Сега спирали строежи докато не се направело план за регулация... Това какво значи?!?! ... че някой е дал разрешение за строеж, без да е в регулация... или и представа си е нямал, как ще го вкара в регулация...
Бизнасът не е виновен, има едни пари, които трябва да се изпетат или завъртят. Не е луд тоя дето яде баницата, а този дето му я дава...
Мисля, че е време скапаната държа трябва да започне да си върши работата. Тя трябва да налага някакъв контрол и да се усеща нейното присъствие, защото в Банско хората, които загубиха най-много от безхаберието са дребните собственици със семенйните си хотели. Аз съм техен потенциален клиент, но в Банско повече няма да стъпя. Там не ми харесва ...


Тагове:   държава,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47211
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол