Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2007 18:44 - Ето, намериха ми работа
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 810 Коментари: 0 Гласове:
0



... и сега нямам време да си драскам в блога... То като се замисля, ако не ме бяха оставили без работа и блог нямаше да има... А идеята беше много простичка - да пиша за хубавите неща около мен, но откако имам блог, все глупости и простотии ми се случват... Няй-лошото, е че не се научих да не се наказвам, заради глупостта на другите и това си е... К"во да се прави, всяка сутрин си обещавам да не се нервя... и не става и не става. То от тръгването се започва - задръствания, нерваци, комплексари - на пътя излязли всички идиоти. За да ни е трудно -  затворени 1/2 от улиците, полицаите (КАТ) си бъркат в носа и се правят, че не виждат разни работи, което всъщност ме вбесява. Имам чувството, че напоследък безхаберието и наглостта се проявява в хората все почесто. И нищо чудно, като хората са обзети от чувството за безнаказаност.


Хъм, а всичко започна от това, че нямам време за блогване, а стигнах до
чувството за безнаказаност - на това му се вика асоциации:))


Тагове:   намериха,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47220
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол