Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2007 14:44 - Какво правите на плажа?
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1684 Коментари: 3 Гласове:
0



Днес май ме е хванала словестната диария, това е втори постинг за деня!

Да се върнем на въпроса:
"Какво правите на плажа, как си прекарвате времето?"

Последните 5 години ми се случва да ходя на море с "пенсионери". Отиват на плажа и започва едно лежане докато залезе слънцето. То лошо няма, ама аз не мога да правя това повече от ден максимум два.
Едно на ръка, че ме хваща съклета, получавам синини от лежане и супер много се отпускам физически. Да не споменавам алергията към слънцето, което за мен е крайно вредно между 12 и 17. За да седя на плажа в тези часове, аз съм с пола до петите, очила, шапка идиотка нахлупена на очите и риза с дълъг ръкав. Секунда невнимание и ето ти алергия:)). Не се оплаквам аз съм свикнала. Тен от море не съм имала от много години и се успокоявам с мисълта, че не ми старее кожата и ще съм по-дълго млада (трай коньо за зелена трева:))).

И като си представите на к"во приличам между
12 и 17 и факта, че всички спят, дремят на плажа и не можеш по никакъв начин да ги поместиш от там... Мъка, мъка... Аз принципно гледам са се самозабавлявам, ама ако зависиш от някой (транспорта е най-проблем) си оставаш кибик на плажа.

Като ходехме с мама и татко - никога не ми е било скучно. Все имаше какво да се прави. Пък и последните ми морета с тях, ако не бяхме на къмпинг (= непрекъснато на плажа, ама ходиш до водата само, когато ще влизаш), ходехме към 4 след обяд и започвахме с игрите - волейбол, кегли, и к"ви ли не др. такива с 2 думи рядко кибичехме под чадъра.

Освен табла и карти др. какво правите на плажа?


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ady - Пускаме хвърчила
22.08.2007 15:01
ядем сладолед, пием бира и основно не излизаме от водата.:)))
цитирай
2. koker - =)
22.08.2007 15:10
И аз не излизам от водата...само като ми се припие биричка. А във водата никога не е скучно! =)
цитирай
3. анонимен - s deca na more
31.08.2007 12:10
Sledvashtija put probvaj da idesh na more v kompanijq ot semejstva s deca - shte vidish kakvo shtureene non stop e! Ako puk decata sa tvoi... sbogom skuka - shte ima da si mechtaesh za predishnoto blazeno spokojstvie.... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47214
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол