Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2007 15:10 - Аз ли не съм у ред?
Автор: verad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1374 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 02.08.2007 17:00


... не, не ми отговаряйте!

Преди два месеца си смених работата. Освен, че си смених местонахождението на офиса, смених малко полето на действие. С две думи в момента се занимавам с неща, с които не практика (теорията я знам) не съм правила никога.

Отивам аз в новата фирма и две седмици, аз идвам на работа сутрин, яко чат до обяд, после новини, клипчета и т.н докато не стане време да си ходя. Издивях! Прибирах се по-уморена отколкото когато бях супер претоварена на старото си място. Но не смея да кажа - дайте работа! Защото предния път така - няма, няма, па си бра лайката.

Когато ме забелязаха и ми дадоха да правя нещо бях толкова щастлива, че се писах на всички в ICQ да се похваля.Започнах аз да ръчкам, да пробвам, да тествам и да задавам въпроси и всички ме гледаха странно. Много съм се била юркала.

Сега пак същата история. Тъкмо набрах скорост и си викам "Дай да го опаткам до края!" и колегата вика:
- Не се юркай, за сега не мога да ти дам повече информация, чети manual-а!
То не знам дали знаете, ама M$ като почнат да пишат документация малко се отнасят (или по-скоро правят такива сложни приложение, че трябва после много да се описват, а после и четат).
Писна ми да го чета тоя manual. Аз като не мога да си го представя, това как ще стане в конкретния случай, започва да ми става скучно.
Освен това, като си представя, че ме очаква пак периода на чат и браузене направо не ми се идва на работа. И после като знам, че ще ме юрнат да бързам към края на проекта, за да се предава се демотивирам още повече.

Въпросът по-скоро е аз ли съм бърза или те са бавни?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubimetz13 - hah
10.08.2007 18:01
Ще го имам в предвид...
Старо правило - те ни лъжат че ни плащат - ний ги лъжем че работим.. и докога ?
цитирай
2. verad - ... за парите
13.08.2007 15:51
аз в момента си мисля вече, че не съм си ги заслужила даже
:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: verad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 47213
Постинги: 18
Коментари: 17
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол